niedziela, 21 września 2014

LIEBSTER BLOG AWARDS

Dziękuję Wam za aż dwie nominacje do Liebster Blog Awards, czuję się taka doceniona. W życiu nie spodziewałam się nawet jednej nominacji. Za nominacje dziękuję Admince Payne i Impossible Girl.

Moje odpowiedzi na wasze pytania:
1. Skąd bierzesz wenę do pisania nowych rozdziałów na blogu?
Nie wiem. To samo jakoś tak przychodzi. Czasem coś przeczytam, czasem obejrzę, często są to po prostu zwykłe sytuacje życiowe, które mnie spotykają.
2. W jakich stylach muzycznych gustujesz?
Nie mam ulubionego stylu. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. No może oprócz dubstepu i disco polo.
3. Czy często jadasz w fast food'ach?
Najrzadziej jak się da.
4. Jakie kraje chciałabyś zwiedzić?
Nazbierało się ich trochę. W pierwszej kolejności Anglia i Francja. Gdzieś dalej Włochy, Hiszpania, Szwajcaria.
5. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
Nie mam priorytetu. Może zdrowie moich bliskich? Nie wiem.
6. Czy są ludzie, którzy krytykują Cię za pisanie bloga?
Pewnie tak, ale na pewno nie prosto w twarz.
7. Wstydzisz się przyznać, że piszesz bloga?
Tak, dlatego robię to anonimowo, jako osoba fikcyjna. O blogu wiedzą tylko moi przyjaciele.
8. Co sądzisz o ludziach, którzy krytykują twoich idoli/idolki/idola/idolkę
Nie mam idoli, więc nie mają kogo krytykować. Sama wytyczam sobie ideały, którymi staram się kierować, chociaż nie zawsze mi wychodzi.
9. Jakie masz podejście do zadań domowych? (wiem są wakacje, ale nie miałam pomysłu na pytanie)
Zrobię to zrobię, zawsze można odpisać. Ważniejsze jest być nauczonym danego materiału.
10. Czy uważasz, że istnieje przyjaźń damsko-męska?
Oczywiście, że tak. Sama mam dwóch przyjaciół płci męskiej i nie wyobrażam sobie życia bez nich.
11. Czy kiedykolwiek myślałaś nad zostaniem wegetarianką?
Nigdy. Nie mogłabym.


1. Dlaczego zaczęłaś pisać blog ?
Namówiła mnie przyjaciółka. Gdyby nie ona nadal bym się zastanawiała czy spróbować.
2. Jak się czujesz wiedząc że ludzie czytają to co się rodzi w twojej wyobraźni i jednocześnie to lubią ?
Do tej pory wiedziałam, że ludzie to czytają, a docenia go tylko kilka osób. Sama staram się pisać tak, żeby spodobało się to innym, staram się napisać coś, co sama bym przeczytała. A kiedy innym podobają się moje wypociny, mogę być tylko zadowolona z dobrze wykonanej pracy.
3. Co dla Ciebie jest szczytem głupoty ?
Szpan. Robienie różnych rzeczy dla szpanu. Kupowanie coraz to lepszych telefonów, ciuchów. Palenie dla szpanu. To jest kretynizm.
4. Kiedy człowiek może mówić o prawdziwym szczęściu ?
Nigdy. Zawsze będzie coś, co chociaż w minimalnym stopniu niszczy coś co jest piękne.
5. Co jest Twoim priorytetem ?
Jak już pisałam, nie mam priorytetu.
6. Bardziej się liczy dla Ciebie Twoje szczęście czy szczęście Twoich bliskich ?
Ważne jest i moje szczęście i ich. 
7. Jakie jest Twoje Hobby ?
Piszę, rysuję, gram w kosza.
8. Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat ?
Chciałabym być na przedostatnim roku studiów prawniczych w Anglii.
9. Gdybyś otrzymała 100 000 000 $ , co zrobiłabyś najpierw ?
Zadbała o zdrowie i szczęście rodziny, część wpłaciła na jakieś konto oszczędnościowe, a resztę na fundacje.
10. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Tego największego nie napiszę. Jest zbyt nierealne. To największe, ale przyziemne: być szanowaną panią adwokat.
11. Kawa czy herbata ?
Kawa, chociaż rzadko piję. Herbatę też lubię, ale nie aż tak.


Nominowane przeze mnie blogi.

No cóż nie mam zbyt wielu pomysłów i jako, że czytam głównie blogi cieszące się dużą popularnością nominuję moje czytelniczki i czytelników. Sami odpowiedzcie sobie na pytania. :)


Moje pytania do blogerek:
1. Jaka/i jesteś?
2. Czym się interesujesz?
3. Jak oceniasz ludzi?
4. Dlaczego założyłaś/eś bloga? (jeśli jesteś tylko czytelnikiem pytanie pomiń)
5. Co skłoniło Cię do napisania w tej tematyce? (jeśli jesteś tylko czytelnikiem pytanie pomiń)
6. W jakich opowiadaniach gustujesz?
7. Czym jest dla Ciebie książka?
8. Gdyby ktoś powiedział Ci wybieraj ja czy on/ona jaka byłaby Twoja odpowiedź?
9. Komu ufasz?
10. Czy jest osoba, której po prostu nie trawisz niezależnie od tego, czy osoba się zmieni czy nie?
11. Czy jest pytanie, na które nie znasz odpowiedzi, chociaż chcesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz